تشخیص بهترین شرکت شستشوی نما
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
تشخیص بهترین شرکت شستشوی نما
سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت 9:56 | بازدید : 34 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی و شستشوی نما

نماشویی یا شستشوی نما یکی از فعالیت­ های تخصصی در بحث نوسازی و بهبود نمای ساختمان­ ها محسوب می­شود. این عمل نیاز به افراد متخصصی دارد. بنابراین لازم است تا در هنگام انتخاب شرکت نماشویی، پارامترهای متفاوتی را در نظر بگیرید تا فرآیند نماشویی ساختمان شما به بهترین شکل ممکن انجام شود. در ادامه مقاله پارامترهای مهمی را مورد بررسی قرار می­دهیم تا انتخابی درست داشته باشید در نتیجه آن شستشوی نما به درستی برای شما انجام شود.

پارامترهای مهم در انتخاب شرکت نماشویی

نیروی متخصص

اولین و مهمترین پارامتری را که در هنگام انتخاب شرکت شستشوی نما باید در نظر داشته باشید، بررسی تخصص و مهارت شرکت است. همانطور که می­دانید برای انجام فرآیندهای نماشویی، لازم است تا با استفاده از ابزارهای متفاوتی مانند داربست، بالابر و طناب به نما دسترسی پیدا کنیم. داربست یکی از ابزارهای رایجی است که در شستشوی نما از آن استفاده می­شود. اما مشکلی که این ابزار دارد این است که امکان استفاده از آن در ساختمان های بلند تقریبا غیرعقلانی است. این موضوع به این خاطر است که قیمت استفاده از این ابزار در ساختمان های بیش از ده طبقه، بسیار بالاست. یکی از ابزارهای جایگزین برای داربست، طناب است. این ابزار نسبت به داربست از هزینه­ های بسیار کمتری برخوردار است. اما استفاده از طناب در نماشویی یک ساختمان نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. به همین دلیل است که اهمیت افراد متخصص در یک شرکت، بسیار مهم است. در نتیجه در اولین قدم برای انتخاب شرکت نماشویی، باید میزان تخصص کارکنان شرکت مشخص شود. برای این کار می­توانید از شرکت مورد نظر رزومه فعالیتشان را درخواست کنید و نتیجه کارشان را مشاهده کنید. این کار بهترین راه برای تشخیص میزان تخصص کارکنان یک شرکت شستشوی نما محسوب می شود.

استفاده ابزار مناسب

همانطور که می­دانید شستشوی نمای یک ساختمان با استفاده از ابزارهای متفاوتی صورت می­گیرد که بسته به نوع متریال به کار رفته در نمای ساختمان و در نظر گرفتن پارامترهای متفاوت انجام می­شود. در این بین نقش شرکت در انتخاب ابزارهای بسیار مهم است. زیرا این شرکت و کارکنان آن هستند که این متریال را انتخاب می­کنند.  برای مثال استفاده از ابزارهایی مانند ابر و تی برای شستشوی نمای ساختمان­ های شیشه ای بسیار مناسب هستند. در صورتی که این ابزار عملا در ساختمان های سنگی هیچ کاربردی ندارد. ابزار واترجت از مهمترین ابزارها در شستشوی نما یک ساختمان محسوب می­شود. واترجت­ ها در دو نوع برقی و بنزینی تولید شده ­اند. مصرف انرژی و هزینه ­های واترجت­ های بنزینی بسیار بالاتر است. اما بازهم تشخیص اینکه از کدام یک از این ابزارها در نماشویی یک ساختمان، بر عهده شرکت است. زیرا ممکن است در یک منطقه، دسترسی به برق سه فاز وجود نداشته باشید. در این صورت تنها راه برای استفاده از واترجت، واترجت­ های بنزینی است.

نوع متریال برای شستشوی نما

یکی دیگر از فاکتورهایی مهم در انتخاب شرکت شستشوی نما، این است که بدانید که آن شرکت از چه شوینده هایی برای شستشوی نما استفاده می­کند. برای مثال در برخی از ساختمان­ ها، تنها نیاز به شستشوی نما با استفاده از آب داریم. در این صورت دستگاه واترجت بهترین گزینه است. یا برای ساختمان­­هایی که میزان آلاینده های آن زیاد است، در این صورت استفاده از آب و سیلیس با دستگاه سندبلاست می­تواند گزینه ­ای مناسب برای شما باشد. یکی از شوینده ­های مهم در شستشوی نما، اسیدها هستند. این نوع از شوینده ­ها زمانی مورد استفاده قرار می­گیرند که میزان آلاینده ­ها به اندازه­ای باشد که با آب و سیلیس پاک نشود. یکی از بهترین و موثرترین ماده ­های اسیدی، دیسکلر است. دیسکلر از کیفیت بالایی در شستشوی نما برخوردار است. اما استفاده از این ماده نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. زیرا اگر از این ماده به درستی استفاده نشود، ممکن است به نما آسیب وارد کند. نقش افراد متخصص و باتجربه در استفاده از این ماده­ های خطرناک، از اهیمت بالاتری برخوردار است. به همین دلیل است که توصیه می­کنیم از یک شرکت معتبر در زمینه شستشوی نما بهره بگیرید.

گواهینامه و مدارک معتبر

شاید مهمترین فاکتوری که لازم است برای انتخاب یک شرکت در نظر داشته باشید، مدارک و گواهینامه­ های آن است. اعتبار یک شرکت علاوه بر رزومه­ های آن داشتن مدارک معتبر از سوی سازمان­ های تحت نظارت آن است. همچنین توجه داشته باشید که در آغاز شستشوی نما، تمام فرآیند­های مربوط به قراردادها و رسیدهای پرداخت به شکل قانونی باشد. یکی از موضوعات مهم در بستن قرارداد برای شرکت ­های شستشوی نما، بیمه است و لازم است تا مراحل مربوط به این موضوع در نظر  گرفته شود.

نانوکاری در شستشوی نما

همانطور که می­دانید اصلی­ترین علت شستشوی نمای یک ساختمان، وجود آینده­ها و مواد زائد بر روی آن است. بعد از ساخت یک ساختمان، به مرور زمان، نمای ساختمان در مقابل انواع آلودگی ها قرار می­گیرد. این موضوع باعث می­گردد تا نمای ساختمان زیبایی خود را در اثر گذر زمان از دست بدهد. درنتیجه لازم است تا نماشویی به شکل دوره ای بر روی ساختمان صورت بگیرد تا علاوه بر حفظ زیبایی ساختمان، ایمنی ساختمان نیز از دست نرود. اما راه­ های متفاوتی وجود دارد که با کمک گرفتن از آنها می­توانیم نیاز ساختمان را به شستشوی نما کاهش دهیم. یکی از این فعالیت­ ها نانوکاری است. همانطور که می­دانید نانو یک ماده بسیار مقاوم و ضدآب است. استفاده از یک لایه بر روی نما یک ساختمان باعث می­شود تا جذب آلاینده کاهش پیدا کند و در اثر برخورد آب و نور خورشید، آسیبی به نما وارد نشود. معمولا پس از پایان مراحل نماشویی در یک ساختمان، از یک لایه نانو برروی آن استفاده می­گردد. البته بهتر است بدانید که این کار به شرکتی بستگی دارد که وظیفه شستشوی نما ساختمان شما را بر عهده دارد. توجه داشته باشید استفاده از یک لایه نانو پس از شستشوی نما، باعث بوجود آمدن هزینه ­های بیشتری خواهد شد.

نکات مهم در انتخاب شرکت شستشوی نما

متاسفانه یکی از فعالیت ­هایی که در چند سال اخیر در شستشوی نما شاهد آن بودیم، کلاهبرداری و وعده ­های دروغین شرکت ­های نماشویی بوده است. از فعالیت­ های غیرقانونی این شرکت­ ها می­توان به استفاده از مواد نامرغوب اشاره کرد. برای مثال در برخی از این شرکت­ ها دیده شده است که بجای استفاده از مواد نانو، از جوهر نمک استفاده می­کنند. بهره گیری از این ماده بر روی ساختمان باعث می­شود تا نمای ساختمان آسیب شدیدی ببیند که گاهی اوقات اصلا قابل جبران نخواهد بود. به همین دلیل است که توصیه می­شود حتما قبل از انتخاب شرکت برای شستشوی نما، از اعتبار و امنیت شرکت مدنظر خود اطمینان حاصل کنید. خوشبختانه امروزه با گسترش فضای مجازی و اینترنت، امکان سودجویی این افراد کاهش پیدا کرده است. شما تنها با چند سرچ ساده می­توانید در مورد شرکت­ های شستشوی نما و موادی که استفاده می­کنند اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید پارامترهای زیادی هستند که نیاز است برای انتخاب شرکت شستشوی نما به آنها توجه داشته باشید. قیمت یکی دیگر از پارامترهای مهمی است که برای شستشوی نما باید به آن توجه داشته باشید. موضوع قیمت گذاری در بحث نماشویی متغیر است. یعنی با توجه به نوع ساختمان و ابزار مورد نیاز برای نماشویی و همچنین متراژ ساختمان، قیمت گذاری انجام می­گردد. قیمت گذاری توسط کارشناسان شرکت شستشوی نما انجام خواهد شد. یعنی شرکت با ارسال متخصصان خود به محلی که ساختمان در آن قرار گرفته، فرآیند قیمت گذاری را انجام خواهد داد. همچنین با چند سرچ ساده در گوگل می­توانید نوع اندازه گیری متراژ ساختمان و ابزار مورد نیاز برای ساختمان خود را بررسی کنید.

تشخیص بهترین شرکت شستشوی نما

 


برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 29
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 29
:: بازدید ماه : 32
:: بازدید سال : 43
:: بازدید کلی : 1960